Обране

Поширені питання

ХТО МОЖЕ ЗАБРОНЮВАТИ НУМІЗМАТИЧНУ ПРОДУКЦІЮ НА ДАНОМУ САЙТІ?

ЗАБРОНЮВАТИ НУМІЗМАТИЧНУ ПРОДУКЦІЮ МОЖУТЬ ЛИШЕ ДІЮЧІ КЛІЄНТИ БАНКУ. ЯКЩО ЗАРЕЄСТРОВАНА В КАБІНЕТІ ОСОБА НЕ Є ДІЮЧИМ КЛІЄНТОМ, ТО БРОНЮВАННЯ МОНЕТ ВИКОНАТИ НЕМОЖЛИВО. СТАТИ КЛІЄНТОМ НАШОГО БАНКУ МОЖНА ВІДВІДАВШИ БУДЬ-ЯКЕ ВІДДІЛЕННЯ БАНКУ У РОБОЧИЙ ЧАС, АБО ПРОЙШОВШИ РЕЄСТРАЦІЮ В ЗАСТОСУНКУ TAS2U ЗА ПОСИЛАННЯМ НА САЙТІ.

 

ЯК ЗРОБИТИ БРОНЮВАННЯ НУМІЗМАТИЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ?

ДЛЯ БРОНЮВАННЯ НУМІЗМАТИЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ, ПОТРІБНО БУТИ ДІЮЧИМ КЛІЄНТОМ НАШОГО БАНКУ. ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ В ОСОБИСТОМУ КАБІНЕТІ. ОБРАТИ З КАТАЛОГУ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ НЕОБХІДНИЙ ВИД ТА КІЛЬКІСТЬ НУМІЗМАТИЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ, ДОДАТИ ОБРАНУ ПРОДУКЦІЮ ДО КОШИКА ПОКУПЦЯ, НАТИСНУВШИ ВІДПОВІДНУ КНОПКУ «ЗАБРОНЮВАТИ», ВИБРАТИ ВІДДІЛЕННЯ ТА ОТРИМАТИ НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ.

 

ЯК МЕНІ ЗРОЗУМІТИ, ЩО МОЄ ЗАМОВЛЕННЯ УСПІШНЕ?

ЗАМОВЛЕННЯ ВВАЖАЄТЬСЯ УСПІШНИМ ЛИШЕ ПІСЛЯ ОТРИМАННЯ НОМЕРУ ЗАМОВЛЕННЯ НА СТОРІНЦІ «ДЯКУЄМО ЗА ЗАМОВЛЕННЯ».

ЗБЕРІГАННЯ НУМІЗМАТИЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ В КОШИКУ НЕ ДАЄ ГАРАНТІЮ ТОГО, ЩО ВОНА ЗАБРОНЬОВАНА. ПРОДУКЦІЯ, ЯКА ЛЕЖИТЬ У ВАШОМУ КОШИКУ ДОСТУПНА ДЛЯ БРОНЮВАННЯ ІНШИМ КЛІЄНТАМ.

 

ДЕ І КОЛИ Я МОЖУ ОТРИМАТИ СВОЄ ЗАМОВЛЕННЯ?

ВИ МОЖЕТЕ ОТРИМАТИ СВОЄ ЗАМОВЛЕННЯ У РОБОЧИЙ ЧАС КАСИ ВІДДІЛЕННЯ

АТ «ТАСКОМБАНК», ЯКЕ ВИ ОБРАЛИ НА ЕТАПІ БРОНЮВАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ.

 

ЧИ МОЖНА ЗМІНИТИ ВІДДІЛЕННЯ ДЛЯ ОТРИМАННЯ, ПІСЛЯ УСПІШНОГО ЗАМОВЛЕННЯ НУМІЗМАТИЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ?

ЗМІНИТИ ВІДДІЛЕННЯ МОЖЛИВОСТІ НЕМАЄ.

ВИ МОЖЕТЕ СКАСУВАТИ ДАНЕ ЗАМОВЛЕННЯ ТА ЗРОБИТИ НОВЕ НА ІНШОМУ ВІДДІЛЕННІ, ЗА УМОВ НАЯВНОСТІ В НЬОМУ НЕОБХІДНОЇ ПРОДУКЦІЇ.

 

ЧИ МОЖЕ МОЄ ЗАМОВЛЕННЯ ОТРИМАТИ ІНША ЛЮДИНА? 

ЗАМОВЛЕННЯ ЗАМІСТЬ ВАС, МОЖЕ ОТРИМАТИ НАЛЕЖНИМ ЧИНОМ УПОВНОВАЖЕНА ПОКУПЦЕМ ТРЕТЯ ОСОБА. 

ДЛЯ ВИКУПУ ВАШОГО ЗАМОВЛЕННЯ, ТРЕТЯ ОСОБА МАЄ НАДАТИ КАСИРУ НОТАРІАЛЬНО ОФОРМЛЕНУ ДОВІРЕНІСТЬ, НОМЕР ЗАМОВЛЕННЯ, ПІСЛЯ ЧОГО НА ВАШ НОМЕР ТЕЛЕФОНУ ПРИВ’ЯЗАНИЙ ДО ОБЛІКОВОГО ЗАПИСУ, НАДІЙДЕ КОД ПІДТВЕРДЖЕННЯ, ЯКИЙ НЕОБХІДНО БУДЕ СПОВІСТИТИ КАСИРУ. 

 

ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ЗАБУЛИ ПАРОЛЬ ВІД ОСОБИСТОГО КАБІНЕТУ?

ЯКЩО ВИ НЕ ПАМ’ЯТАЄТЕ ПАРОЛЮ ДО ОСОБИСТОГО КАБІНЕТІ, ВИ МОЖЕТЕ ПОВТОРНО ОТРИМАТИ ЙОГО ЗА ДОПОМОГОЮ ГІПЕРПОСИЛАННЯ “ЗАБУЛИ ПАРОЛЬ?” НА СТОРІНЦІ ВХОДУ.

ДЛЯ ТОГО ЩОБ СКОРИСТАТИСЬ ГІПЕРПОСИЛАННЯМ, ВИ МАЄТЕ ПІДТВЕРДИТИ СВІЙ E-MAIL В НАЛАШТУВАННЯХ ОСОБИСТОГО КАБІНЕТУ. 

 

ЧИ МОЖУ Я СКАСУВАТИ СВОЄ БРОНЮВАННЯ?

ВИ МОЖЕТЕ СКАСУВАТИ ЗАМОВЛЕННЯ В БУДЬ ЯКИЙ МОМЕНТ ДО ЙОГО ОТРИМАННЯ В КАСІ.

 

CКІЛЬКИ Я МАЮ ЧАСУ НА ВИКУП СВОГО ЗАМОВЛЕННЯ В КАСІ? 

ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ, ЩО ТЕРМІН ВАШОГО БРОНЮВАННЯ ВИ МОЖЕТЕ ПОБАЧИТИ В “ОСОБИСТОМУ КАБІНЕТІ” В РОЗДІЛІ “МОЇ ЗАМОВЛЕННЯ”.

ГРАФА «ТЕРМІН БРОНІ» ВІДОБРАЖАЄ ДАТУ, ДО ЯКОЇ ВКЛЮЧНО ВИ МОЖЕТЕ ВИКУПИТИ ЗАМОВЛЕННЯ.

 

ЯК ОПЛАТИТИ ЗАМОВЛЕННЯ?

ОПЛАТУ ЗА НУМІЗМАТИЧНУ ПРОДУКЦІЮ, ЯКА БУЛА ПОПЕРЕДНЬО ЗАБРОНЬОВАНА В ІНТЕРНЕТ МАГАЗИНІ, НЕОБХІДНО ЗДІЙСНЮВАТИ В КАСІ ВІДДІЛЕННЯ, ЯКЕ БУЛО ВИБРАНЕ НА ЕТАПІ БРОНЮВАННЯ.

 

ЧИ МОЖНА ОПЛАТИТИ ЗАМОВЛЕННЯ В КАСІ БАНКУ ЗА ДОПОМОГОЮ БАНКІВСЬКОЇ КАРТКИ?

ЯКЩО ВИ МАЄТЕ КАРТКУ АТ «ТАСКОМБАНК»,У ВАС Є МОЖЛИВІСТЬ ЗНЯТИ ГОТІВКУ З РАХУНКУ У КАСІ ВІДДІЛЕННЯ ТА ОПЛАТИТИ ЗАМОВЛЕННЯ. ДАНА ОПЕРАЦІЯ ВІДБУДЕТЬСЯ ЗГІДНО ТАРИФІВ ВАШОЇ КАРТКИ. ЯКЩО ВИ НЕ Є КЛІЄНТОМ НАШОГО БАНКУ, ОПЛАТИТИ ЗАМОВЛЕННЯ МОЖЛИВО ЛИШЕ ГОТІВКОЮ.

 

ЯКИЙ РЕЖИМ РОБОТИ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИНУ?

ЗАМОВЛЕННЯ ЧЕРЕЗ САЙТ ПРИЙМАЮТЬСЯ В РЕЖИМІ 24/7.

 

ЧОМУ У СПИСКУ ВИПАДАЮЧИХ МІСТ ПРИ БРОНЮВАННІ НУМІЗМАТИЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ, МОГО МІСТА НЕМАЄ?

ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ, ЩО ПРИ БРОНЮВАННІ НУМІЗМАТИЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ, ВИ МОЖЕТЕ ВИБРАТИ ЛИШЕ ТЕ ВІДДІЛЕННЯ, ДЕ МОНЕТИ Є В НАЯВНОСТІ ДО ПРОДАЖУ.

 

ДЕ Я МОЖУ ОЗНАЙОМИТИСЬ З ОНОВЛЕННЯМ АСОРТИМЕНТУ НУМІЗМАТИЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ?

ОЗНАЙОМИТИСЬ З ОНОВЛЕННЯМ МОЖЛИВО В РОЗДІЛІ «НОВИНИ» ЗА ПОСИЛАННЯМ: https://coins.tascombank.ua/articles

АБО В РОЗДІЛІ «МОНЕТИ ТА БАНКНОТИ» НА ОФІЦІЙНОМУ САЙТІ БАНКУ ЗА ПОСИЛАННЯМ:  https://tascombank.ua/coins-and-banknotes